Narodenie Aisy

28.04.2013

28.4.2013 som sa dozvedela úžasnú správu, narodili sa šteniatka v chovatelskej stanici Carpathia Heart. 

Pôvodne som chcela plavú fenku ale vtedy bohužiaľ a teraz na šťastie jediná plavá fenka bola už zarezervovaná. A tak mi chovateľa Lenka pridelila čiernu guličku, ktorej som dala meno Aisy. Každý deň od narodenia šteniatok som pozerala, či Lenka nepridala nové fotky šteniatok, hlavne fotky malej Aisy. 

Aisy týždeň, čo týždeň rástla do krásy. 

Bola som jej fotkami unesená a nevedela som sa dočkať momentu, keď ju už budem mať doma. 

Ľúbila som ju už vtedy, aj keď som ju videla len na fotkách. 

Zrazu nastal deň, keď som išla moju malú pozrieť. Za mňa to bola láska na prvý pohľad. Bola taká malá a krehká. Už vtedy som mala chuť si ju zobrať hneď domov, no nedalo sa. Aisy musela byť ešte pri svojej mame aby trochu podrástla a spevnela. 

Aisy stále rástla a stále bola pre mňa krajšia a krajšia. 

A ako každé šteňa, tak bola aj vymyselná. 

Nastal deň "D" 30.6.2013 do našej rodiny pribudol nový člen. Malá Aisy Carpathia Heart. Moja malá princezná.

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky